LEGO® Education SPIKE™ Prime. Το νέο μέλος στην οικογένεια της LEGO Education είναι έτοιμο να εισάγει τους μαθητές ηλικίας 10+ στο STEAM και τον προγραμματισμό μέσα από διασκεδαστικά ρομπότ και έξυπνες συσκευές. Το SPIKE Prime ενισχύει την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών καθώς και την επίλυση σύνθετων προβλημάτων ενώ διασκεδάζουν μαθαίνοντας μέσα απ’ το παιχνίδι.
Το SPIKE Prime συνδυάζει LEGO Bricks, ένα ισχυρό προγραμματιζόμενο Hub πολλαπλών θυρών, γλώσσα προγραμματισμού που βασίζεται στο Scratch και μαθήματα STEAM που θα ενισχύσουν την αυτοπεποίθηση καθώς και τα επίπεδα κριτικής σκέψης των μαθητών. Μαθήματα που μπορούν να ολοκληρωθούν μέσα σε 45 λεπτά συνδυάζοντας κατασκευή και προγραμματισμό που διευκολύνουν την εισαγωγή των μαθητών στην συλλογή και ανάλυση δεδομένων και στην επίλυση προβλημάτων με εφαρμογή στον πραγματικό κόσμο.
Hub – Εγκέφαλος
Το κυρίως μέρος του SPIKE Prime η καρδιά του συστήματος, είναι το προγραμματιζόμενο Hub. Μία συσκευή απλή, αλλά με εξαιρετικές δυνατότητες στη μορφή ενός μεγάλου Brick που παρέχει 6 θύρες εισόδου/εξόδου (I/O), 5×5 Matrix, ηχείο για αναπαραγωγή ήχου, Bluetooth συνδεσιμότητα, ενσωματωμένο γυροσκόπιο 6 αξόνων και μία επαναφορτιζόμενη μπαταρία.
Κινητήρες και Αισθητήρες
Κινητήρες και αισθητήρες υψηλής ακρίβειας που σε συνδυασμό με την μεγάλη ποικιλία των πολύχρωμων LEGO δομικών υλικών, δίνουν τη δυνατότητα στους μαθητές να κατασκευάσουν διασκεδαστικά ρομπότ, έξυπνες συσκευές αλλά και διαδραστικά με τον χρήστη μοντέλα.
Κουτί αποθήκευσης
Στιβαρό κουτί που λειτουργεί και ως αποθηκευτικός χώρος το οποίο περιλαμβάνει 2 δίσκους ταξινόμησης έτσι ώστε ο χρόνος προετοιμασίας αλλά και συμμαζέματος να μειώνεται στο ελάχιστο αλλά και για καλύτερη διαχείριση του χώρου, ειδικά όταν ο πάγκος εργασίας είναι περιορισμένος.
Δομικά υλικά
Το σετ περιλαμβάνει πάνω από 500 δομικά υλικά του συστήματος LEGO Technic σε νέα χρώματα. Περιλαμβάνονται επίσης και κομμάτια που κάνουν την εμφάνισή τους πρώτη φορά.
Έχοντας σχεδιαστεί για μαθητές 10+ και με διάρκεια μαθημάτων 45 λεπτών το SPIKE Prime εμπλέκει ενεργά τους μαθητές στην επίλυση προβλημάτων και την κριτική σκέψη ανεξάρτητα από το επίπεδο των γνώσεων τους.
Εφαρμογές
Στην τάξη:
Invention Squad (εφευρέσεις)
Η ενότητα Invention Squad προσανατολίζεται στην διαδικασία του σχεδιασμού της μηχανικής.
Τι θα εφεύρουν σήμερα οι μαθητές σας;
Οι μαθητές σε κάθε μάθημα θα επικεντρωθούν σε ένα συγκεκριμένο στάδιο της διαδικασίας σχεδίασης:
Στο τελικό μάθημα οι μαθητές θα ενσωματώσουν όλα αυτά τα βήματα, ώστε να σχεδιάσουν κάτι για κάποιον.
Kickstart A Business (Εκκίνηση επιχειρηματικού σχεδίου)
Η ενότητα προσανατολίζεται στην ανάπτυξη της υπολογιστικής σκέψης.
Αν οι μαθητές σας έχουν μια καλή ιδέα τότε οι θα πρέπει να είναι έτοιμοι γιατί η επιχειρηματικότητα μπορεί να τους χτυπήσει την πόρτα οποιαδήποτε στιγμή.
Μέσα από αυτή την ενότητα οι μαθητές σας μπορούν να μεταμορφώσουν τις ιδέες τους σε πραγματικότητα.
Μέσω των μαθημάτων οι μαθητές θα αναπτύξουν δεξιότητες όπως:
Στο τελικό μάθημα, οι σπουδαστές θα ενσωματώσουν όλες αυτές τις δεξιότητες σε μια προσπάθεια να σχεδιάσουν ένα ρομπότ που ταξινομεί κιβώτια σε ένα εργοστάσιο.
Life Hacks (Λύσεις σε καθημερινά προβλήματα)
Η ενότητα προσανατολίζεται στην αναπαράσταση και τη διαχείριση δεδομένων.
Η εξέταση δεδομένων δεν χρειάζεται να φαντάζει βαρετή. Ανακαλύψτε νέους τρόπους για την αναπαράσταση δεδομένων.
Οι μαθητές θα εξερευνήσουν θέματα όπως:
Στο τελικό μάθημα, οι σπουδαστές θα ενσωματώσουν όλες αυτές τις έννοιες έτσι ώστε να σχεδιάσουν έναν personal trainer(προσωπικό βοηθό) που θα τους βοηθήσει να μάθουν κάτι πιο γρήγορα.
Competition Ready (Για διαγωνισμούς)
Στην ενότητα Competition Ready οι μαθητές θα εισαχθούν στον κόσμο των διαγωνισμών ρομποτικής καθώς σταδιακά θα αναπτύσσουν γνώσεις που αφορούν τα βασικά στάδια της κατασκευής και του προγραμματισμού αυτόνομων ρομπότ.
Θα εργαστούν συνεργατικά ώστε να κατασκευάσουν ένα ρομπότ, θα εκτελούν δοκιμές ώστε να τελειοποιήσουν τα προγράμματά τους, θα εφαρμόσουν τη διαδικασία της σχεδίασης για την ανάπτυξη λύσεων με στόχο την επίλυση αποστολών, ενώ ταυτόχρονα αναπτύσσουν δεξιότητες όπως η συνεργασία, η ομαδικότητα καθώς και δεξιότητες που είναι απαραίτητες για το μέλλον στην αγορά εργασίας.
Afterschool:
Το SPIKE Prime εισάγει το STEAM και σε προγράμματα και δραστηριότητες μετά το σχολείο. Σε Club ρομποτικής, MAKERSPACES, χώρους εκμάθησης προγραμματισμού κ.α.
Για τους διαγωνισμούς FIRST® LEGO® League(FLL) και World Robot Olympiad(WRO), το SPIKE PRIME Expansion set και η ενότητα Competition Ready θα βοηθήσει μαθητές αλλά και καθηγητές οι οποίοι είναι νέοι στη ρομποτική και χρειάζονται μια πιο τυποποιημένη εκπαίδευση.
Το τελικό μάθημα της ενότητας Competition Ready είναι άμεσα συνδεδεμένο με το τον ετήσιο διαγωνισμό FIRST LEGO League και συγκεκριμένα με το Robot Game, γεγονός που καθιστά ιδανική την εισαγωγή στους διαγωνισμούς είτε στο σχολείο είτε σε προγράμματα εκτός σχολείου.
Η νέα LEGO® Education SPIKE™ App εφαρμογή εισάγει τους μαθητές στον προγραμματισμό και την ρομποτική με ένα απλό και ταυτόχρονα διαισθητικό τρόπο.
Το περιβάλλον προγραμματισμού με του SPIKE Prime βασίζεται στην drag and drop γλώσσα προγραμματισμού Scratch, για Tablet και υπολογιστές, η οποία χρησιμοποιείται σήμερα από εκατομμύρια μαθητές σε όλο το κόσμο, προσφέροντας ευκολία στη χρήση.
Λειτουργικά συστήματα που υποστηρίζονται:
LEGO Education introduces a new learning focused build system called LEGO SPIKE Prime